Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.02.2021. 16:19
(aukcija) Nabavka kancelarijskog materijala i potrepština
OBAVIJEST O NABAVI
784-1-1-4-3-4/21
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv J.P. "VODOVOD I KANALIZACIJA" D.O.O. KISELJAK
IDB/JIB 4236528970000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Darijo Gardavski
Adresa Kraljice mira 50
Poštanski broj 71250 Kiseljak (hp mo)
Općina/Grad Kiseljak
Telefon (030) 879-129
Faks (030) 879-127
Elektronička pošta jp.vik.kiseljak@gmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorsko ugovorno tijelo iz članka 5. ZJN
I 5.b. Razina
Općinska razina (FBIH),Kiseljak
I 5.c. Djelatnost
Vodosnabdjevanje
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
20000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Kancelarijski materijal i potrepštine
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka robe - Kancelarijski materijal i potrepštine
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22800000-8 | Papirnati ili kartonski registri, knjigovodstvene knjige, uvezi, obrasci i drugi tiskani uredski materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definirano TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kraljice mira 50, 71 250 Kiseljak
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definirano TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definirano TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Definirano TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definirano TD
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
3.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 04.03.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kraljice mira 50, 71 250 Kiseljak
Datum i vrijeme 04.03.2021. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
TD se preuzima isključivo putem e-Nabavke.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71210 Ilidža
-
Kemax d.o.o. Zavidovići - Ul. Mehmed paše Sokolovića bb 72220 Zavidovići
-
GRAFOLADE & 77x7 d.o.o. Ugljara - Ugljara br. 42/a 76270 Orašje
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
SIGMA-ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Ulica Vidovdanska 2B 78400 Gradiška